Известие

Collapse
No announcement yet.

AR 159 фабричен ксенон отзиви?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    12,56 е ниско за на работещ мотор, назависимо от състоянието на акумулатора. Дори при фирясал акумулатор, би трябвало да мериш по-високо напрежение.

    Ако ти е вярно измерването, следва да търсиш проблем с алтернатор или ремък.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #32
      ЕКО +1

      Точно днес замерих на моята на плюсова/минусова клема напрежението с едно зарядно което си купих преди 2 месеца и без захранване от мрежа работи само като измервател на напрежение, а то при мен на празни обороти - около 800/830 при клеми на акумулатор показа зареждане на новият ми акумулатор с 14.1 волта, като на 10-на секунди качваше на 14.2 волта и отново падаше на 14.1 волта при околна температура около 0.5 - 1 градус над нулата.

      Мерих за да видя относително какво е моментното състоянието на алтернатора.
      Last edited by alfa racer GTA; d.m.y г., 21:24.
      Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от alfa racer GTA Покажи съобщение
        ЕКО +1

        Точно днес замерих на моята на плюсова/минусова клема напрежението с едно зарядно което си купих преди 2 месеца и без захранване от мрежа работи само като измервател на напрежение, а то при мен на празни обороти - около 800/830 при клеми на акумулатор показа зареждане на новият ми акумулатор с 14.1 волта, като на 10-на секунди качваше на 14.2 волта и отново падаше на 14.1 волта при околна температура около 0.5 - 1 градус над нулата.

        Мерих за да видя относително какво е моментното състоянието на алтернатора.
        Никога не съм имал кола, дето на празен ход да зарежда до 14, на обороти да, но на празен не... иначе и моята на обороти качва до 14 и нещо... Но сутрин не палена в студа си е на 11,8V... (сложих си китайско USB зарядно с волтметър в жабката, кой идиот дизайнер е сложил запалката на майната си, да се оплетеш в кабели)
        Тайно се надявах ксенона да има защита и на малко V да не тръгва десния (slave) ама изпари ми се надеждата, в моята коледа не стават чудеса, утре разглобявам и квото излезе, части след празниците, щото в Русе баласти няма.
        Вместо да ходя да пия греяно вино с овча пастърма в Букурещ, ще мръзна в канала
        Весели празници на всички
        Last edited by Travel_Mate; d.m.y г., 22:25.

        Comment


        • #34
          Ако вдигнеш леко обороти та напрежението да достигне към 14V и тогава пуснеш фаровете, пак ли не се пали проблемният?


          Първоначално публикувано от Travel_Mate Покажи съобщение
          Кабела ми има ключе, слагам го на пин 12, доста се мъчи да се върже и накрая писва, че не може, ама може и аз да бях изнервен снощи, утре пак ще пробвам, преди да чупя
          И към левия ли не може да се върже?
          Last edited by ecotronic; d.m.y г., 22:55.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
            Ако вдигнеш леко обороти та напрежението да достигне към 14V и тогава пуснеш фаровете, пак ли не се пали проблемният?




            И към левия ли не може да се върже?
            И към 2та не се връзва, но бях бая изнервен и може да съм недогледал нещо, утре сутрин пак ще пробвам, че в тоя студ хич не ми се разглобява на халос, няма части, тъй че само ще разглобя, псувам, разменя баластите и пак сглобя... не съм пробвал на обороти до 14 да стигне, пробвах да подавам ток от друга кола и двете на обороти и не запали гада... Крушката е ок, размених ги няколко пъти... Не знам прав ли съм, но проблем остава металния кабел и баласта, но и за двете ще трябва да махам бронята, което исках да си спестя

            Comment


            • #36
              Моята през деня я карах и вечерта към 20'50 часа я замерих 1 час сл е изключване на двигателя и показа 12'9 волта на клеми.

              Тук виж таблица 3 за плаващ волтаж при различни температури - за 0 градуса го дават точно 2'35 на клетка, което е 14'1 волта.
              https://batteryuniversity.com/index....w_temperatures
              Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

              Comment


              • #37
                Тъй, KKL кабел с ключе на 12 наистина става и копелето си написа къв му е проблема B1001 Xenon high voltage drive... Сега почвам да диря, кво означава това

                Comment


                • #38
                  В меню параметри, какви стойности имат първите 4 позиции?


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                    В меню параметри, какви стойности имат първите 4 позиции?
                    Ха, уби ме, само на това не се сетих да направя скриншот, отивам... Благодаря, че участваш, бирите ти се трупат още от елмблутута

                    Опа, грешка, вече съм с тъпата глава, да бях пуснал и фаровете като снимам екрана нямаше да е зле
                    Пак отивам в колата, добре че не стягам болчето на капака за бушоните
                    Attached Files
                    Last edited by Travel_Mate; d.m.y г., 14:32.

                    Comment


                    • #40
                      Това, че не си ги пуснал, го разбрах. Не разбирам, защо при десния се появява стойност за дългите (12,3V) при 2К оборота.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                        Това, че не си ги пуснал, го разбрах. Не разбирам, защо при десния се появява стойност за дългите (12,3V) при 2К оборота.
                        Съвсем не знам, ако помага, имам монтиран DRL Модул на дългите на 30% е
                        Attached Files

                        Comment


                        • #42
                          По всичко личи, че баластът е сгънал. Ако искаш пробвай да ги размениш, но ще се учудя, ако тръгне на другата страна.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                            По всичко личи, че баластът е сгънал. Ако искаш пробвай да ги размениш, но ще се учудя, ако тръгне на другата страна.
                            Студ, сняг, канала ми е на 15км от Русе и в Русе баласт няма, проверих вчера, т.е цялото упражение ще е пълна глупост, да разглобя, да сглобя, да псувам, да разменям, да не мога да свърша работа и пак да сглобя и да се прибера в Русе... Ще поръчам един балaст от ОЛХ и на 27 ще се моля на някой, на 28 като дойде да ми го смени, че съм на работа, а на 29 пътувам... Ако не стане, слагам зимните гуми на 156 и си я паля нея, тя поне е с прости фарове.

                            Благодаря за помощта, странно, но никъде не намерих описани грешките на ксенона, в elearn м/у редовете я намерих тази B1001, и точно това пишат, провери буксите, ако не, сменяй баласт. Буксата на крушката я опипах смело, друга не стигам до баласта, ама няма да е от това, знам си късмета, ефтино не минавам

                            Comment


                            • #44
                              Да, най разумното е да си подготвиш баласт преди да разглобяваш.
                              А дори и да се окаже, че твоят е здрав, ще имаш резерва или ще го продадеш.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                                Да, най разумното е да си подготвиш баласт преди да разглобяваш.
                                А дори и да се окаже, че твоят е здрав, ще имаш резерва или ще го продадеш.
                                Да, а и няма кво друго да бъде, крушката е Ок, разменях ги няколко пъти, ток до фара стига, не вярвам в бога на разхлабените букси, все пак не присветва, рязко спря. Та само това ще е, яд ме е че сега имам време да си играя, части няма, после няма да имам време, ама ще го мисля

                                Comment

                                Working...
                                X